piątek, 12 kwietnia 2013

4. Must have

Dzisiaj pomyślałam że może powinnam wam pokazać moje must have, na wiosnę, kilka z nich już spełniłam ale to ciągle nie wszystko, więc to odpowiednia pora na okazanie takiej owej notki, i może ktoś z was poleci jakiś sklep gdzie to mogę dostać?

Spodnie w poziome pasy:

To ostatni hit sezonu, urzekły mnie totalnie, pionowe pasy na pewno wyszczuplają i wydłużając nogi, a ja jako niskie stworzonko mam bardzo krótkie. Dlatego tak owy wzór jest dla mnie stworzony. 

Koszula z cekinowym kołnierzem:
Wiem że pewnie są już nie modne czy coś, ale ciągle o takiej marzę, jest słodka i urocza.
Adekwatna na co dzień oraz inne okazje, dla mnie idealna była by luźna, ponieważ nie lubię dopasowanych ubrań, taki mój wymóg..

Koralowy płaszczyk:
To coś świetnego, ten kolor zawojował moje serce, uwielbiam płaszczyki, chociaż ciągle chodzę w moim, dawno nie modnym ulubionym długim płaszczu. Jednak w tym sezonie zamierzam zaszaleć i kupić kilka nowych nakryć, więc ten płaszcz jest na pewno na mojej liście.

Ramoneska:
 
Koniecznie z ćwiekami, choruję na taką od kilku sezonów, są dla mnie po prostu genialne.
Podkreśla ona talię która mam dość ładna i chowa moje niedoskonałości, po prostu cud świata.
 
Baseballówka
Kolejny hit ostatnich czasów, dla mnie jest cudowna. I dlatego jest w moim must have.

Rozkloszowana spódnica:
Tutaj znów chodzi o egzaminy, rozkloszowana spódnica idealnie podkreśli moją sylwetkę 
i nada jej odpowiedniego kształtu, szukam takiej od dość długiego czasu. 


Łańcuszek vintage
 
 Biżuteria to coś czego mam najwięcej, jednak chcę też w nią trochę zainwestować. 
Poszukuję jej trochę w stylu vintage, który ostatnio wpadł mi w oko. 

Bluzka DIY

 Takie DIY co coś co zapanowało w moim sercu, i już któryś miesiąc z kolei staram się do tego zabrać. 

Balerynki z ćwiekami:
To coś co mnie zawojowało, kocham ćwieki i dlatego takie buty są na mojej liście must have. Są one adekwatne do mojego stanu zdrowia ponieważ przez wiązadło nie mogę nosić długo wysokich obcasów czy koturn. A takie buty, są odpowiednie na poważniejsze wyjścia 

Lity:
Kocham, kocham, kocham. Są cudowne i boskie, ja jako niski człowiek uwielbiam wysokie obcasy.

bransoletka z ćwiekami:

Ćwieki, ćwieki, ćwieki. kolejny dodatek który muszę mieć. Idealny.

luźny sweterek:

Uwielbiam takie ubrania. Luźne, wygodne, i takie typowe casual.

Sukienka z koronki:
http://bi.gazeta.pl/im/bc/b7/c5/z12957628Q.jpg
Idealna sukienka dla mnie, na bardziej wystawne przyjęcia. Taka o jakiem marzę.

To kilka z ubrań jakie chciałam kupić, jeśli ktoś zna jakieś sklepy gdzie po przyzwoitej cenie można kupić, piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz